חקירה כלכלית מחיר קטן לשלם רווח גדול להרוויח

כשמשרד חקירות מוביל אנו מבינים כמה חקירה כלכלית מחיר קטן שיכול להציל את החברה שלכם. מה הכוונה חקירה שהיא כלכלית וכיצד נכון לנהל אותה. אנו בי.ל. חקירות בראשות יהודה לוי נשמח לעשות לכם סדר. 

חקירה כלכלית מחיר קטן להצלת ההון שלך 

מה הכוונה חקירות כלכליות? חקירות כלכליות הן שם לחקירות שמטרתן היא איתור ותיעוד רכוש של הנחקר. חקירה כלכלית כוללת חקירות מסוג איתור חשבונות בנק, איתור נכסי נדל”ן מוברחים, איתור ירושות, איתור ביטוחים וחסכונות, איתור נכסים, איתור בעלים של חברות קש,  הפקת מידע מלא על חברות וחקירת מודיעין עסקי. 

חקירה כלכלית מחיר קטן לשלם בעת משבר 

אז מתי בדרך כלל אנו נקראים לערוך חקירות כלכליות? 

מאבקי גירושים

בדרך כלל גירושין הם לא החלטה של רגע. בני הזוג חווים קשיים לפני ויש כאלו שמתחילים להתכונן להתהליך מראש כאשר הם מסתירים נכסיים כלכליים כמו חשבונות בנק ונכסים אחרים בארץ (תחת שם אחר) או מעבר לים. אנו מתמחים באיתור אותם נכסים. 

מודיעין עסקי 

על מנת לגבש תוכנית עיסקית סדורה, חשוב מאוד להשיג מודיעין עסקי באיכות גבוהה. מידע על חברות בשוק תחרותי יכול לסייע לבעלי עסקים להיות תחרותיים יותר, לקבל החלטות השקעה מושכלות ולסייע להם בגיבוש אסטרטגיית פריצה לשוק. מידע על חברות כולל את פלח השוק שלהם, שיטות עבודה, מחירים, יחסים בינאישיים בתוך החברה, פיתוחים, אסטרטגיות מכירה, מתחרים ועוד.

ירושה 

נהוג לחשוב כי חקירה ירושה היא במקרים בהם אדם נפטר מבלי לכתוב צוואה מסודרת. אך לא רק לעיתים אנו נקראים על ידי לחקירה על ידי אנשים חיצוניים שאינם צד לירושה. לדוגמא, אם הנפטר היה בעל חוב ישנה לנושים זכות לדרוש תשלום כספים מעיזבון הנפטר. בנוסף, אם היורש נמצא בהליכי פשיטת רגל, הנושים של היורש עלולים לרצות לקבל מידע רשמי אודות היקף הירושה מעו”ד ירושה ומחוקר פרטי. 

חקירה כלכלית מחיר משתלם בהחלט – י.ל. חקירות בראשות יהודה לוי היא משרד חקירות המבצע חקירות סייבר, מעקבים, דיבוב, איתור נכסים,  חקירות כלכליות ועוד. 

משרד חקירות
אז מה היה לנו עד עכשיו?
כותב המאמר: יהודה לוי
כותב המאמר: יהודה לוי

יהודה לוי פועל בתחום החקירות מעל עשרים שנים וסייענו בפיצוח מאות חקירות ותעלומות. כאשר אתם פונים ליהודה לוי , אתם יודעים שאתם נמצאים בצד של המקצוענים.

פוסטים נוספים שאולי יענינו אותך
משרד חקירות בקריית אונו
חוקר פרטי בקרית אונו

חקירות פרטיות ועסקיות הוא תחום מקצועי ומוסדר בישראל. ניתן לבחור בשירותיו של משרד חקירות עבור מטרה פרטית ואישית או עבור צורך עסקי כזה או אחר.

קרא עוד »
חוקר פרטי באשדוד
חוקר פרטי באשדוד

שנם לא מעט מקרים שבגינם יש צורך בשירותיו של חוקר פרטי. לא פעם עולה חשד שבן הזוג בוגד, ישנם ארגונים חושדים כי מרגלים תעשייתיים מנסים

קרא עוד »
סימנים ראשונים לבגידה
סימנים ראשונים לבגידה

זה אף פעם לא נעים להיות במצב שבו בן או בת הזוג בוגדים, אבל לעתים יכולה להיות קיימת חוסר ודאות והבנה לגבי המצב הקיים במערכת

קרא עוד »

חושדת שהוא בוגד בך?
אין עשן בלי אש!

99% ממקרי החשדות מתגלים כמוצדקים!

Open chat